
سازمانهای دارای منابع
با توجه به نیاز روزافزون سازمانها به نوآوری، برخی از آنها بدون اینکه مانند یک شتابدهنده، بستهی مشخصی از منابع مانند فضا، سرمایه، شبکهی ارتباطی و مربی را در اختیار کسبوکارهای نوپا قرار دهند، علاقمند هستند تا در قبال منبع مشخصی، سهامی از کسبوکارهای نوپا در حوزهی کاری خودشان کسب کنند. حتی برخی اوقات این منابع میتواند اعتبار، پلتفرم مشترک توسعهی محصول، بستر بازاریابی یا توزیع محصول باشد. اینجا میتوانید این سازمانها و منابعشان را پیدا کنید.
آیا شما منابعی مانند فضای کاری، تسهیلات و امکانات، زیرساخت تبلیغات، زنجیرهی تأمین و توزیع در حال کار یا ارتباطات کلیدیای دارید که بتواند به یک کسبوکار نوپا برای رشد کمک کند؟ شما با این کمک میتوانید از اولین سهامداران یا شرکای تجاری کسبوکاری باشید که به سرعت توسعه خواهد یافت و این توسعه سود زیادی به شما خواهد رساند. فرصت را برای تخصیص منابعتان هرچقدر هم محدود باشند از دست ندهید، همین منابع و ظرفیتهای اضافی با تخصیص هوشمندانه، میتواند آیندهی سازمان شما را تغییر دهد و سود بسیاری برایتان به ارمغان آورد.