×
امروز شنبه 06 مرداد 1403 شمسی - Jul 27 2024 میلادی
باکس کنار اخبار ویژه

بازدید اعضای هیئت رئیسه اتاق بازرگانی سمنان از نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران

🔹صبح روز چهارشنبه اعضای هیئت رئیسه اتاق بازرگانی سمنان و جمعی از همراهان از غرفه های مختلف نمایشگاه که در آنها انواع تابلوهای برق، تجهیزات روشنایی، تجهیزات هوشمندسازی، دیزل‌ژنراتور و موتورهای الکتریکی؛ باتری و یوپی‌اس؛ سیستم‌های ارتینگ و حفاظت کاتدی، ترانسفورماتور، سیم و کابل، اتوماسیون صنعتی و ابزاردقیق و تجهیزات اندازه‌گیری که به نمایش در آمده بود بازدید نمودند . 

 🔹در این دوره از نمایشگاه ۱۲ کشور شامل ایتالیا، جمهوری چک، آلمان، چین، کره جنوبی، کرواسی، ترکیه، اسپانیا، هند، اسلوونی، لهستان و ژاپن در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق مشارکت دارند.

🔹استان سمنان نیز با دو نماینده پر قدرت یعنی شرکت آریا ترانسفو و سیم و کابل مغان حضور پر افتخاری را در این نمایشگاه به نمایش گذاشت . 

🔹غرفه ۱۰۳۲ سالن خلیج فارس ( 44A)  شرکت آریا ترانسفو میزبان بازدیدکنندگان بود . 

🔹بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق از سه شنبه تا جمعه (۲۳ تا ۲۶ آبان) با مشارکت ۴۷۴ شرکت داخلی و ۱۱۰ شرکت خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

🔹همچنین دستاوردهای پیمانکاران، مشاوران، مراکز علمی تحقیقاتی و پژوهشی، خطوط انتقال نیرو و تجهیزات وابسته، پُست‌های فشارقوی متوسط و ضعیف، انرژی‌های تجدیدپذیر و تجهیزات وابسته در این دوره نمایشگاه عرضه شده است.