×
امروز چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 شمسی - May 15 2024 میلادی
پایگاه خبری

برگزاری چهارمین نشست هیات مدیره انجمن صنایع نساجی و پوشاک استان؛



در چهارمین نشست هیات مدیره انجمن صنایع نساجی و پوشاک استان سمنان که به میزبانی شرکت رادپویش کاردامغان برگزار گردید، اعضای هیات مدیره ضمن بازدید از این واحد تولیدی به بررسی موضوعات حوزه نساجی استان پرداختند. 
در این جلسه مهدی جعفری رییس هیات مدیره با تشریح آخرین اقدامات صورت گرفته تا به امروز، به برخی از مشکلات این حوزه اشاره و اعلام نمودند : حل مشکلات انجمن در صورت افزایش مشارکت های اعضاء و حضور پر رنگ تر فعالین اقتصادی این حوزه با نگاه کارشناسی تر محقق خواهد شد. 
فیض نایب رییس هیات مدیره نیز، آمادگی خودرا برای تشکیل کارگروههای تخصصی اعلام و ابراز امیدواری نمودند تا با برگزاری اینگونه نشست های تخصصی، نسبت به کاهش مشکلات در این حوزه گامهای موثری برداشته شود . 
در ادامه  ترابی عضو هیات مدیره این انجمن به تشریح مسائل مربوط به مسئولیت های اجتماعی بخصوص در شهرستان دامغان اشاره و ابراز داشت : باید تلاش کرد تا انجمن همزمان با توانمند سازی خود بتواند در جهت امور خیریه و مسئولیت های اجتماعی نیز نقش پررنگ تری ایفا نماید. 
در پایان، سلیمانی دبیر انجمن نساجی ، لزوم پیشبرد اهداف انجمن را در ایجاد ساختاری قوی وکارآمد از همین ابتدای شروع فعالیت انجمن و در راستای رتبه بندی تشکل های اتاق برشمرد  و اعلام کرد تا پایان سال نسبت به افزایش تعداد عضویت ها و برگزاری مجمع عمومی سالیانه نیز اقدام خواهد شد. 
ضمناً در این جلسه ، با تصمیم اعضای هیات مدیره، ایجاد کارگروه های تخصصی ریسندگی، بافندگی و رنگرزی ذیل انجمن  به تصویب رسید.